Ugrás a tartalomhozUgrás a menüpontokhozUgrás a lábléchez

Gyakran Feltett Kérdések - SC

Hol található a toalett?

Ha szemben áll a pulttal, balra, a fal túloldalán találja.

Mikor ehetek? Mivel egyes vizsgálatok elvégzését késlelteti, vagy eredményét befolyásolja a telt gyomor, ezért erről mindig kérdezze meg az ápoló személyzetet, vagy az Önt kezelő orvost.

Biztosítanak-e étkezést?

Mivel sürgősségi centrumunkban járóbeteg ellátást végzünk, nem áll módunkban étkezést biztosítani betegeinknek. Ez csak a fekvőbeteg osztályokon lehetséges. A váróterem sarkában, a nagy képernyő alatt található egy vízadagoló, a várakozási idő alatt amennyiben nem kapott ellenkező utasítást, bátran fogyasszon vizet.

Hol tudok ételt/ italt vásárolni?

A váróterem előtt szendvics, kávé és ital automatát is találhat. A büfénket a piros vonal végén a lépcső bal oldalán találja. Kérjük, ha elhagyja a váró területét, ezt mindenképpen jelezze az ápoló személyzetnek!

Bevehetem a saját gyógyszerem?

Kérem amíg ambulanciánkon van, minden gyógyszer bevétele előtt beszéljen kezelőorvosával, vagy az ápoló személyzettel.

Ha a táblán a 10. a számom akkor tizedikként fognak behívni?

A betegvizsgálat sorrendjét nem befolyásolja a táblán látható sorszám. A táblán lévő információk az osztályunk dolgozóinak szólnak, a sorszámok és az alattuk lévő mappák célja a dokumentáció elkeveredésének megelőzése.

Hol találom a röntgent/CT-t/ultrahangot?

Ha szemben áll a pulttal, jobb oldalon, a földön látni fog egy kék vonalat. Azon haladjon végig és a kapott kérőlapot adja le a Radiológiai pultnál. Amikor elkészül a vizsgálat, kérem jöjjön vissza a váróterembe. A vizsgálat elkészülte után, egy radiológus leletezi a felvételt, majd az elkészült leletet a számítógépes rendszerünkben fogjuk látni. A leletezési idő betegforgalomtól, sürgősségtől függően akár egy-két óra is lehet.

Hol van a Megfigyelő / Fektető részleg?

Ha a pulttal szemben áll, jobbra a földön látni fog egy sárga vonalat. Ennek a végén találja. Itt kérem foglaljon helyet, az ápoló személyzet jelzi, mikor mehet be a hozzátartozóját látogatni.

Velem lehetnek a hozzátartozóim? Hozzátartozók, vagy ismerősök jelenléte megkönnyíti osztályunkon való tartózkodását, ezért támogatjuk jelenlétüket. A zsúfoltság elkerülése céljából, egyidejűleg két látogatónál többen ne tartózkodjanak az osztályon. (A megfigyelő helységünkben csak egy.) A hozzátartozókat bizonyos beavatkozások alatt felkérjük, hogy a folyosón várakozzanak. Egészségügyi okokból, lehetőség szerint gyermekek ne tartózkodjanak ambulanciánkon. Ha ez nem megoldható, velük az előtérben található étel – ital automatáknál várakozzanak (ott is található hangszóró)!

Milyen telefonszámon érdeklődhetek a hozzátartozóm felől?

Telefonon tájékoztatást csak akkor adhatunk, ha a beteg erre külön felkér minket. Egyéb esetben – az egészségügyi törvény vonatkozó rendelkezésének megfelelően – a beteg adatainak megadását követően csak azt tudjuk elmondani, hogy jelenleg melyik osztályon találja.

A központi telefonszám: 06–1/465–1800;
Ambulancia: 72004 mellék
Fektető: 72020 mellék.
Orvosaink telefonszámát nem adjuk ki!

Mi a Wifi jelszó?

Osztályunkon nincs a betegek és hozzátartozóik számára használható internet elérhetőség. Sajnálatosan az épületben a mobil szolgáltatás is gyakran akadozik, némelyik szolgáltató esetén csak az udvaron érik el a mobilinternetet.

Miért nem maradhatok további ellátásra a Honvédkórházban?

Amennyiben további kórházi kezelésre van szüksége, annak a helyét lakcíme és igényjogosultsága határozza meg, nem pedig az Önt ellátó orvos döntésén alapszik. További információt az ANTSZ internetes oldalán talál: ANTSZ -> Egészségügyi szolgáltatások -> Ellátási területek -> Fekvőbeteg ellátást nyújtó egészségügyi szolgáltatók területi ellátási kötelezettsége.

ESZA